Luxemburg is niet zo groot. - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Eva Op den Kamp - WaarBenJij.nu Luxemburg is niet zo groot. - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Eva Op den Kamp - WaarBenJij.nu

Luxemburg is niet zo groot.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eva

16 Januari 2008 | Luxemburg, Luxemburg

Met familie hebben we Luxemburg ook nog bezocht.. Het is wel klein maar toch een keer leuk om te zijn geweest...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Ik ga naar Paramaribo om daar stage te lopen in groep 6/7 op de Tiendallischool. Dit doe ik dan op maandag, dinsdag en woensdag en op de andere dagen ga ik aan mijn scriptie werken en relaxen natuurlijk! Ik ga samen met Lisette, Tom en Elske en ik heb er enorm veel zin in, maar ik vind het ook wel heel spannend! Hopelijk gaat alles goed en zie ik jullie allemaal op 2 mei (of eerder) weer terug!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 24137

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 02 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: