Mijn eerste reis - Reisverslagen van Eva Op den Kamp - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Eva Op den Kamp - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga naar Paramaribo om daar stage te lopen in groep 6/7 op de Tiendallischool. Dit doe ik dan op maandag, dinsdag en woensdag en op de andere dagen ga ik aan mijn scriptie werken en relaxen natuurlijk!
Ik ga samen met Lisette, Tom en Elske en ik heb er enorm veel zin in, maar ik vind het ook wel heel spannend!
Hopelijk gaat alles goed en zie ik jullie allemaal op 2 mei (of eerder) weer terug!

Recente Reisverslagen:

28 April 2008

Berg en Dal en Brownsberg

26 April 2008

Vlindertuin en Matapica

17 April 2008

Weer van alles beleefd...

03 April 2008

Ouders

26 Maart 2008

Weer ff bijwerken
Eva

Ik ga naar Paramaribo om daar stage te lopen in groep 6/7 op de Tiendallischool. Dit doe ik dan op maandag, dinsdag en woensdag en op de andere dagen ga ik aan mijn scriptie werken en relaxen natuurlijk! Ik ga samen met Lisette, Tom en Elske en ik heb er enorm veel zin in, maar ik vind het ook wel heel spannend! Hopelijk gaat alles goed en zie ik jullie allemaal op 2 mei (of eerder) weer terug!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24129

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 02 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: